الجمعة، 4 يناير 2013

عاااارف

عاااارف ...
بقلم :Basant Sakr
أنا يمكن عارفة انك مش بتحبنى ....
يمكن عارفة انك بتحب غيرى ....
لأ و كمان متأكدة انك أصلا انا ولا فى دماغك ....
لا و داخلة الموضوع دا و أنا عارفة انه محكوم عليه بالفشل .....
عارفة انى مهما يعنى هاعمل مش هالفتك ناحيتى ....
عشان عارفة انك مخلص للى بتحبها .....
بس بعد دا كله برده لسه متعلقة بيك ... انت و بس ...!!!
عارف !!!
انا هاحافظ على نفسى ....
مش هاخلى اى حد يدخل قلبى بعدك ...
عارف انت بقا ليه ؟؟؟
عشان عندى أمل كبير اوووى فى ربنا انك ممكن فيوم من الأيام تحس و تهتم بيا ...
هافضل محافظة على نفسى و أخلاقى زى ما أنا
هاصون نفسى و حيائى برده زى مانا
هافضل مراعية ربنا فنفسى و هاقرب من ربنا عشان تكون لى ....
هافضل مراقبة تصرفاتى و نظراتى و هابعد عنك كل ما أشوفك عشان بس متاكدة و واثقة ان لو ليا فيك الخير ربنا عمره ما هيبعدنا عن بعض
رغم انى بازعل بعدم اهتمامك ..... الا انى برده مراعية ربنا و ماشية فى الطريق الصح .....
عشان كدا متأكدة ان كل ماهابعد كل ما هاصون نفسى عن اى نظرة او فعل حرام ....
كل ما ربنا هايكتبلى اكبر خير فيك

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق